Sembang2 Catzloverpetshops

Monday 27 August 2012

Masalah Bulu Kucing Luruh dan Botak?

Saya akan cerita pengalaman saya mengatasi masalah bulu kucing luruh dan botak. Mula-mula pening kepala juga memikirkanya.Semua benda,makanan saya cuba. Masalah tidak selesai juga.Akhir sekali saya dan isteri saya memcuba makanan kucing EVO dan California.Makanan mempunyai banyak khasiatnya kepada kucing kesayangan anda.Mula saya bagi EVO.EVO mempunyai kadungan protein 50%.Saya beri makan 2bulan. Selepas itu saya berikan California selama 2 bulan.California untuk kucing yang mempunyai kulit yang sensitif dan masalah kulit.kandungan proteinnya 36%.Dan sekarang ini saya beri makan EVO + California sehingga kini.Disini saya sertakan gambar kucing kesayangan saya (MAYA)
Pada Awal April 2012

Pada Pertenggah Mei 2012
Pada Awal Jun 2012

27 Ogos 2012

27 Ogos 2012

27 Ogos 2012



No comments:

Post a Comment